Zestaw modyfikacji Novitec Rosso dedykowany Ferrari 488 GTB już dostępny! Aerodynamika wykonana z włókna węglowego, sportowy układ wydechowy, kute felgi oraz silnik wzmocniony do 772 KM. Lider tuningu Ferrari stworzył 488 idealne?

1

Novitec tradycyjnie już do modyfikacji Ferrari podszedł niezwykle kompleksowo. 488 zostało zredefiniowane na wszystkich płaszczyznach, od wyglądu, poprzez dźwięk i prowadzenie aż po poprawę osiągów.

2

W kwestii designu postawiono na najwyższej jakości włókno węglowe. Z przodu auta zauważymy więc nowy przedni spoiler, dodatkowe splittery oraz centralną dokładkę zderzaka. Linia boczna auta przykuwa wzrok nowymi listwami progowymi, nakładkami na boczne wloty powietrza do silnika, dokładkami lusterek oraz trójkątami przy słupkach A. Najwięcej zmian zaszło jednak w tylnej partii auta, gdzie zauważymy przede wszystkim nowy spoiler dostępny w dwóch rozmiarach – małą lotkę lub duże tylne skrzydło. Zmianom nie oparł się również dyfuzor, doposażony w opcjonalną dokładkę, stateczniki oraz obudowy. Całości uzupełniają takie detale jak obudowy tylnych świateł, obudowa światła przeciwmgielnego czy centralne oraz boczne nakładki na wyloty powietrza.

3

Carbonowe akcesoria to jednak nie koniec zmian wizualnych. I tym razem dostępne są charakterystyczne, czarne elementy oświetlenia. Wybierać można z przyciemnianych kierunkowskazów w nadkolach, trzeciego światła stop a także tylnych świateł przeciwmgielnych.

4

Dla tak przygotowanego nadwozia przygotowano nowe wzory felg. Do wyboru są aluminiowe obręcze Novitec NF4 w rozmiarze 21 cali lub trzyczęściowe, skręcane koła NF7 – 21 calowe z przodu oraz 21 lub 22 calowe z tyłu! Oba wzory mogą zostać pomalowane w dowolnych kolorze, istnieje także możliwość zastosowania kontrastowego koloru rantu. Jeszcze nigdy możliwości personalizacji nie były tak szerokie!

5

Również w kwestiach mechanicznych Novitec nie zastosował półśrodków. Aby Ferrari z Turbo brzmiało jak super samochód, przygotowano tłumik tylny w wersji z klapami, lub bezkompromisowy bez ruchomych klap. Dodatkowo system można rozbudować o sportowe katalizatory lub rury przelotowe w ich miejsce. Całość wieńczą czarne końcówki wydechu.

6

Nie trzeba martwić się także o prowadzenie Ferrari. Niemiecki tuner proponuje tu podstawowy zestaw sprężyn obniżających lub zaawansowany system hydrauliczny pozwalający na podnoszenie auta aż o 40mm!

9

Na koniec pozostały zmiany w silniku. Novitec przedstawił 3 poziomy wzrostu parametrów silnika. Pierwszy z nich gwarantuje moc 756 KM, drugi to przyrost do 764 natomiast najwyższy z nich osiąga 772 KM oraz 892 Nm! Takie parametry gwarantują przyspieszenie do 100 km.h w 2.8s i prędkość maksymalną 342 km/h!

8

Ferrari 488 GTB Novitec Rosso nie tylko lepiej wygląda dzięki carbonowym dodatkom, ale również lepiej brzmi oraz jeździ. Novitec po raz kolejny udowodnił swoją dominację w dziedzinie tuningu aut z Maranello!

7

Pełna oferta Novitec Rosso dla Ferrari 488 GTB już teraz dostępna w GranSport – oficjalnym przedstawicielstwu marki w Polsce! 

Z powodu prac nad naszym nowym sklepem internetowym, wszystkie produkty pojawią się na naszej stronie już wkrótce!

10

11

12

13

14

15

16

17