Kolejny miesiąc, kolejne Mustangi w naszym serwisie! Tym razem dla odmiany gościliśmy u siebie Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost. Pomimo zbliżonych osiągów do wersji GT odmianie tej brakuje zdecydowanie sportowego dźwięku adekwatnego również dla wyglądu auta. Z pomocą i w tym przypadku przychodzi REMUS.

P1100362

P1100361

W czerwonym Mustangu 2.3 zamontowaliśmy niemal bliźniaczy system z tym montowanym w wersji 5.0. Jest to kompletny układ wydechowy cat-back, składający się z części przedniej, dwóch tłumików tylnych z klapami, nowych końcówek wydechu oraz pilota do sterowania głośnością.

P1100360

P1100367

Montaż układu Remus tradycyjnie zaczynamy od demontażu fabrycznego wydechu – jest to jednoczęściowy element. Rozwiązanie Remus to system modułowy o dużo niższej wadze oraz większej przepustowości – co oprócz poprawy dźwięku zapewnia również delikatny wzrost osiągów auta.

P1100373

P1100364

P1100365

Prezentowany Mustang otrzymał układ w cichszej wersji, z homologacją. Opcjonalnie jest on dostępny również w wersji bez homologacji, co skutkuje jeszcze większą poprawą dźwięku. Jednocześnie wszystkie układy wyposażone są w klapy co pozwala na bezproblemowe użytkowanie auta w codziennych warunkach.

P1100369

P1100371

Ogromną zaletą układu Remus jest również brak ingerencji w auto przy jego montażu. Fabryczny układ wydechowy pozostaje nietknięty, nowy system montujemy do oryginalnych punktów montażowych. Nie zachodzi konieczność ponownego strojenia auta, czy modyfikacji zderzaków – co jest nie bez znaczenia w utrzymaniu gwarancji na samochód.

P1100372

P1100375

Najważniejsze jest jednak brzmienie i tu jak zawsze Remus nie zawodzi. Nawet z mniejszego silnika uzyskany dźwięk jest dużo bardziej sportowy, z wyraźnymi „strzałami” oraz dużo niższą barwą. Teraz Mustang brzmi tak jak powinien!

Jeżeli również chciałbyś zamontować aktywny układ wydechowy z klapami do swojego Mustanga zapraszamy do kontaktu!

P1100388

P1100381

P1100387

P1100380

P1100382

P1100383

P1100384