To był nasz największy projekt i dzisiaj, z ogromną dumą i satysfakcją przedstawiamy Wam:

HAMANN Guardian Evo

Zobaczcie jak wygląda nasza praca od kuchni, od pomysłu po gotowe cudo motoryzacji!

1. Spotkania, planowanie i projekt.

Wszystko zaczyna się od wielu, wielu spotkań dosłownie w całej Europie. W tym również niezliczonych wizyt u naszego partnera – Hamanna. W tym czasie poznajemy oczekiwania klienta, proponujemy własne pomysły. Często wymieniamy się najróżniejszymi materiałami i planujemy całą operację. Zawsze przedstawiamy projekt i po jego akceptacji oraz załatwieniu wszystkich formalności zaczynamy naszą pracę, klient i przyszły właściciel unikatowego dzieła może spokojnie zrelaksować się i oczekiwać aż jego wymarzone auto pojawi się w garażu i będzie wyglądało tak:

porsche_guardian_evo_frontleft

 

2.Odbieramy auto!

Po Cayenne Turbo wysłaliśmy naszą lawetę – Mercedesa Sprintera, po załadowaniu samochodu, akcja przyspiesza i nie ma odwrotu!

63a723faeb9d11e2ac3122000a1fb77a_7

3. Montaż

Po odebraniu części, prosto z siedziby Hamanna w Laupheim koło Ulm, możemy przystąpić do demontażu dużej części nadwozia, kół, układu wydechowego i środka samochodu. Wszystkie prace przeprowadzamy w naszym serwisie w Inowrocławiu.

MJ0_7231

Wszystkie części muszą być kilkakrotnie dopasowywane, szlifowane i malowane. Montaż tak zaawansowanych pakietów wymaga wielu lat doświadczenia, cierpliwości i dokładności.

MJ0_7222

MJ0_7183

MJ0_7179

MJ0_7235

MJ0_7184

4. Dostarczenie auta do domu klienta

Po naprawdę ciężkiej pracy, przechodzimy do najprzyjemniejszej części przygody z Cayenne Turbo HAMANNEM Guardian Evo, czyli momentu spotkania z właścicielem. Na ten moment czekamy wszyscy z niecierpliwością, nasz klient chyba najbardziej. I oto nadchodzi ten piękny moment, a wyglądał on tak:

Bardzo pozytywne emocje udzielają się każdemu, ogromne zaangażowanie i wysiłek włożony w realizację tego projektu opłacił się – KLIENT JEST ZADOWOLONY.

5. Efekt końcowy, Panie i Panowie przedstawiamy Wam: Hamann Guardian Evo.

HAMANN_CAYENNE-7fb

Opisując zmiany, zacznę od przedniego zderzaka z zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej LED oraz wlotami powietrza. Zderzak jest poszerzony tak, aby idealnie komponował się z poszerzonymi nadkolami.

HAMANN_CAYENNE-3fb

LEDy działają automatycznie i współpracują z komputerem Porsche – nie musimy instalować dodatkowych, tandetnych przycisków.

HAMANN_CAYENNE-22fb

Auto jest wizualnie obniżone, a poprzez bardzo wyraziste linie zyskuje sportowy charakter, którego pomimo 500 KM w seryjnym samochodzie, po prostu nie widać.

HAMANN_CAYENNE-1fb

Ogromne wrażenie robi olbrzymia maska wykonana i wykończona w widocznym włóknie węglowym. Włókna łączą się idealnie, efekt jest niesamowity!

HAMANN_CAYENNE-5fb

Przepiękną, nową linię poszerzonego nadwozia uzupełniają carbonowe lusterka.

HAMANN_CAYENNE-17fb

Nie mogło zabraknąć listw bocznych, które zgrabnie łączą poszerzone nadkola.

HAMANN_CAYENNE-6fb

Szersze nadwozie wymaga odpowiednich kół…

HAMANN_CAYENNE-11fb

… idealnym rozwiązaniem dla mocnego SUVa są felgi HAMANN Unique Forged, wykończone w czarnym macie. Kute obręcze są lekkie – zmniejszając masę nieresorowaną, a jednocześnie superwytrzymałe.

HAMANN_CAYENNE-4fb

Tutaj nie ma kompromisów. Są idealne zarówno do jazdy terenowej oraz do ostrych jazd na torze.

HAMANN_CAYENNE-12fb

Czarny mat felg perfekcyjnie nawiązuje do carbonowych elementów.

HAMANN_CAYENNE-2fb

Z tyłu auta dzieje się równie dużo.

HAMANN_CAYENNE-8fb

Głównym bohaterem jest układ wydechowy z oryginalnymi, płaskimi końcówkami.

HAMANN_CAYENNE-9fb

Dźwięk jest niesamowity. Seryjne Cayenne Turbo hm… nie brzmi, jest naprawdę słabo. Na szczęście Hamann wydobywa z V8 to, co najlepsze. Z resztą posłuchajcie sami:

Unikatowe końcówki wydechu spasowane są z poszerzonym zderzakiem tylnym.

HAMANN_CAYENNE-13fb

Na klapie bagażnika nie mogło zabraknąć carbonowego uchwytu, z dumnym napisem HAMANN.

HAMANN_CAYENNE-10fb

Ogromny spojler dachowy wykonany jest z włókna węglowego, częściowo pokryty białym lakierem, pozostałą część pozostawiliśmy w widocznym carbonie.

HAMANN_CAYENNE-20fb

Choć wnętrze opisywanego Cayenne zostało skonfigurowane na miarę Oscara, dorzuciliśmy również coś od siebie – aluminiowe pedały z logo tunera.

HAMANN_CAYENNE-14fb

HAMANN_CAYENNE-16fb

Projekt zakończony happy endem, samochód prezentuje się niesamowicie! I co bardzo cieszy, nie stoi w garażu i nie zbiera kurzu. Robi to, do czego został stworzony w Porsche, a poprawiony w naszym serwisie – jeździ i sprawia ogromną radość kierowcy.

Hamann Guardian Evo pozdrawia wszystkich Klientów naszej firmy i czytelników bloga :) Na pewno się jeszcze zobaczymy!

HAMANN_CAYENNE-18fb

HAMANN_CAYENNE-19fb

HAMANN_CAYENNE-21fb

HAMANN_CAYENNE-24fb

HAMANN_CAYENNE-23fb

HAMANN_CAYENNE-25fb