Do naszego serwisu trafił kolejny Mercedes który cierpiał na niedobór mocy. Tym razem zajęliśmy się największym SUVem – Mercedesem GL (X166) z silnikiem diesla 350 BlueTEC. Tradycyjnie już rozwiązaniem okazał się być sprawdzony produkt firmy Remus.

P1090625

P1090626

Mercedesy w wersjach z silnikami wysokoprężnymi 350 to bardzo udane konstrukcje, które cechują przyzwoite parametry, wysoka niezawodność oraz niskie spalanie. Niestety w tak dużym aucie jak Mercedes GL zaczyna brakować w nich odrobiny więcej mocy.

P1090630

Z tego powodu w prezentowanym GL zamontowaliśmy moduł mocy Remus Powerizer. Moduły mocy to obecnie najlepsze rozwiązanie w kwestii modyfikacji silnika – cechują się wysoką bezawaryjnością, mogą zostać błyskawicznie zdemontowane np. przed wizytą w serwisie a dodatkowo w przeciwieństwie do map silnika – nie ingerują bezpośrednio w elektronikę silnika, tym samym minimalizując ryzyko awarii.

P1090631

Najważniejszą sprawą są jednak parametry silnika. W fabrycznym wydaniu GL 350 BlueTEC osiąga 258 KM oraz 620 Nm. Montaż modułu Remus Powerizer pozwolił uzyskać 300 KM oraz 690 Nm. Taki przyrost pozwala już cieszyć się wyraźnie lepszymi osiągami jednocześnie zachowując margines bezpieczeństwa dla silnika.

P1090632

Jeżeli również chciałbyś podnieść moc swojego auta szybko i bezpiecznie, postaw na sprawdzone rozwiązanie w postaci modułu Remus Powerizer w GranSport!

P1090627