Przedstawiamy kolejną, drobną realizację. W styczniu wyposażyliśmy nowego Seata Leona FR w sportowy tłumik tylny z czterema końcówkami Remus oraz Powerizer dodający jeszcze więcej mocy. Zobaczcie jak się prezentuje po modyfikacjach!

Właściciel usportowionej wersji Leona zgłosił się do nas z chęcią poprawy Seata na 3 płaszczyznach: dźwięku, osiągów oraz wyglądu. Skorzystaliśmy więc z rozwiązań Wilka!

LEON FR 3

Do auta trafił sportowy tłumik tylny z 4 końcówkami w wykończeniu czarny chrom + carbon. Instalacja wymagała wykonania wycięcia w seryjnym zderzaku, przystosowanego dla seryjnego, podwójnego zakończenia. Dzięki dołączonemu szablonowi dokładka zderzaka wygląda jak oryginalna, z dwoma identycznymi wycięciami. Są one idealnie dopasowane do nowych końcówek – dzięki czemu całość wygląda niezwykle schludnie!

LEON FR

Dzięki modyfikacjom poprawie uległ więc nie tylko wygląd auta ale i jego dźwięk. Brzmienie systemu Remus świetnie podkreśla sportowe aspiracje Leona FR, czyniąc jazdę jeszcze bardziej angażującą a postronnych widzów – wprawiając w zaskoczenie!

LEON FR 5

Aby osiągi Leona szły w parze z nowym dźwiękiem i wyglądem, podnieśliśmy jego moc za pomocą modułu Remus Powerizer. Po jego instalacji moc auta wzrosła do 238 KM a moment obrotowy do 345 Nm! Leon zyskał więc ponad 30% mocy względem serii, dzięki czemu potrafi zaskoczyć na drodze niejedno mocniejsze auto!

Chcesz poprawić dźwięk i parametry swojego samochodu? Skontaktuj się z GranSport – specjalistami w swojej dziedzinie!

LEON FR 1

LEON FR 4

TEST Z HAMOWNI

Zdjęcia dzięki uprzejmości Klienta.