Koszyk (0)

GranSport - Tuning Porsche, Mercedes, BMW, Audi, Lamborghini, Ferrari

Zawieszenie

Wzrost mocy, poprawa właściwości aerodynamicznych czy świetnie dobrane felgi na nic się zdadzą, gdy na każdym zakręcie będziemy musieli gwałtownie zwalniać. Poprawie osiągów zawsze powinno towarzyszyć przynajmniej częściowe zniwelowanie przechyłów bocznych i poprawa stabilności pojazdu. Bo przecież ciężko się cieszyć wspaniałymi górskimi drogami, kiedy na każdym zakręcie boimy się czy za chwilę nie skończymy dachowaniem.

Naszą największą pasją zawsze były torowe wyścigi samochodowe. Podczas jazdy na torze bardzo łatwo się przekonać, że niżej zawieszony środek ciężkości pozwala znacznie lepiej radzić sobie z zakrętami i gwałtownymi manewrami. Dlatego właśnie nasi inżynierowie poświęcili wiele swojej uwagi na uczynienie wspaniałego zawieszenia Mercedesa wręcz perfekcyjnym.

c25-3

 

c25-3

Dzięki dokonywanym przez nas modyfikacjom możesz cieszyć się niesamowitymi wrażeniami z jazdy, wspaniałą dynamiką prowadzenia i znaczną poprawą przeniesienia mocy w czasie wykonywania zakrętu. Sportowe zawieszenie przyczynia się również do poprawienia przyspieszenia i skrócenia drogi hamowania.

Aby zaspokoić oczekiwania wszystkich naszych klientów proponujemy różne rozwiązania zmierzające do poprawienia właściwości jezdnych każdego Mercedesa.

Najprostszym i jednocześnie najtańszym rozwiązaniem jest wymiana sprężyn na obniżające sprężyny sportowe. Dzięki takiej modyfikacji uzyskujemy wzrost wytrzymałości zawieszenia oraz obniżenie pojazdu od 30 do 40 mm. Zastosowanie sportowych sprężyn Carlsson usztywnia całe zawieszenie poprawiając dzięki temu prowadzenie i właściwości jezdne.

 

Jesteśmy świadomi, że komfort podróżowania jest dla wielu kierowców priorytetem, dlatego kolejnym proponowanym przez nas rozwiązaniem jest system zarządzający zawieszeniem C-Tronic SUSPENSION - najbardziej zaawansowany technologicznie sterownik za­wieszenia, jaki kiedykolwiek powstał.

Dzięki podłączeniu C-Tronic SUSPENSION pomiędzy czujnik poziomu kół a jednostkę sterującą ABC/Airmatic możliwe staje się analizowanie miliony razy na sekundę aktualnego stanu nawierzchni drogi. Pozwala to na pod­niesienie zawieszenia w przypadku wykrycia nierównej drogi, zapewniając zawsze maksymalny komfort podróżowania. Jednostka C-Tronic SUSPENSION wyposażona jest w zestaw 12 przełączników, dzięki którym możemy wybrać poziom maksymalnego obniżenia zawieszenia dla przednej i tylnej osi, jak również całkowitą dezaktywację obniżenia zawieszenia. Maksymalne możliwe obniżenie to 30 mm (15 mm dla samochodów AMG) podczas jazdy i 42 mm podczas postoju.

c25-3

 

c25-3 Dla koneserów sportowej jazdy przygotowaliśmy coś absolutnie wyjątkowego. Kompletny zestaw wzmocnionych amortyzatorów sportowych z możliwością łatwej regulacji wysokości obniżenia (5mm – 45mm) oraz regulowanym tłumieniem odbicia. Do produkcji tych amortyzatorów wykorzystaliśmy najdoskonalsze stopy i najnowocześniejsze rozwiązania konstruktorskie i metalurgiczne. Stosując sportowe amortyzatory Carlsson możesz cieszyć się perfekcyjnym prowadzeniem przy zachowaniu maksymalnego komfortu jazdy.

 

Aby auto pewnie trzymało się w zakręcie i nie próbowało z niego „uciec", niezbędne jest również zamontowanie mechanizmu różnicowego o zwiększonym tarciu wewnętrznym (tzw. szpera). Rozwiązanie to pozwala na równiejsze przekazywanie mocy na oba koła i zapobiega sytuacji, w której cała moc przekazywana jest na koło, które unosi się podczas szybko pokonywanego zakrętu czy podczas uskoku wynikającego z nierównej nawierzchni. Podskakiwanie kół nie jest jedynym problemem. Podczas szybkiej jazdy w zakręcie wewnętrzne koła są odciążone, zatem stawiają mniejszy opór od kół zewnętrznych. Standardowy mechanizm różnicowy skieruje moc właśnie na to koło. W konsekwencji uzyskamy brak siły napędowej i buksowanie wewnętrznego koła, podczas gdy zewnętrzne będzie miało mnóstwo przyczepności. Ponadto przy standardowym mechanizmie różnicowym wpadnięcie w kontrolowany poślizg jest trudne i niebezpieczne. Dzięki zastosowaniu mechanizmu różnicowego Carlsson na każde koło zawsze będzie dostarczane min. 30% mocy. Dzięki temu:

  • auto łatwiej wprowadzić w poślizg, ale zachowuje się dużo pewniej i jest przewidywalne,
  • osiągamy dużo mocniejsze przyspieszenie w zakręcie,
  • łatwiej wyjechać z trudnego terenu (błoto, śnieg),
  • zyskujemy lepsze przyspieszenie (szczególnie na niejednorodnej lub nierównej nawierzchni).
     
c25-3

Brak produktów odpowiadających zapytaniu.

® GranSport Sp. z o.o. - Sprzedaż, Tuning i Obsługa Samochodów Luksusowych