
Prawdziwa ofensywa największego producenta układów wydechowych na świecie! Krótko po premierze wydechu dla BMW M850i nadeszła kolej na następny hit – klapowy system dla Cupry Ateca.Czytaj więcej
Prawdziwa ofensywa największego producenta układów wydechowych na świecie! Krótko po premierze wydechu dla BMW M850i nadeszła kolej na następny hit – klapowy system dla Cupry Ateca.Czytaj więcej
Prezentowane Porsche Panamera Sport Turismo to nasz kolejny, bezkonkurencyjny projekt. W topowym, hybrydowym modelu Turbo S podjęliśmy się podniesienia mocy do 770 KM, montażu nowego układu wydechowego, 22 calowych kół oraz pakietu ospoilerowania. Efekt? Spektakularny.
Czytaj więcejCzy silnik o pojemności 1,5l może zaskoczyć naturalnym, sportowym brzmieniem? Jak najbardziej tak! – co udowadnia prezentowana Honda CRZ z układem wydechowym Remus.
Czytaj więcejOstatnimi czasy samochody marki Audi gościmy u nas niezwykle często. Zdecydowana większość - w tym prezentowane A6 Avant - trafia do nas w celu montażu aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Czytaj więcejPomiędzy większymi projektami z przyjemnością wykonujemy dla Was również mniejsze realizacje. Prezentowany Jaguar XK trafił więc w nasze ręce w celu montażu aluminiowych dodatków do wnętrza firmy Startech.
Czytaj więcejPrzedstawiamy Audi SQ7 z zestawem modyfikacji ABT oraz aktywnym układem wydechowym Maxhaust. Agresywnie stylizowany bodykit nie szedł w parze z brakiem brzmienia silnika diesla pod maską - tu jak zawsze idealną receptą okazał się system Maxhaust Active Sound.
Czytaj więcejPocket rocket w nadwoziu kombi - Mini Clubman Cooper S z ponad 200 konnym silnikiem pod maską potrzebowało agresywniejszego brzmienia. Z pomocą przyszedł klapowy układ wydechowy Remus ze sterowaniem głośnością za pomocą telefonu!
Czytaj więcejOdpowiednie felgi to jeden z najważniejszych elementów wpływających na całokształt prezencji auta. W przypadku prezentowanego BMW M850i przepiękny kolor nadwozia w połączeniu z carbonowymi dodatkami wymagał równie spektakularnych kół - postawiliśmy więc na obręcze Hamann.
Czytaj więcejRange Rover Sport w wysokoprężnej wersji SDV6 nie zachwycał swoim brzmieniem. Aby nadać mu dźwięk adekwatny do wyglądu nadwozia zastosowaliśmy więc aktywny układ wydechowy Maxhaust - bezkonkurencyjne rozwiązanie dla silników diesla!
Czytaj więcejWyjątkowy Mercedes-AMG GTC Roadster w limitowanej wersji Edition 50 potrzebował kilku zmian aby zbliżyć się do ideału. W tym celu sięgnęliśmy po produkty renomowanych producentów H&R oraz KW - aby obniżyć oraz poszerzyć czarnego GT.
Czytaj więcej