
Kolejne BMW Serii 5 z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskało rasowe brzmienie! Biała "piątka" nie uznawała kompromisów, stąd została przez nas wyposażona w topową konfigurację aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Czytaj więcejKolejne BMW Serii 5 z wysokoprężnym silnikiem pod maską zyskało rasowe brzmienie! Biała "piątka" nie uznawała kompromisów, stąd została przez nas wyposażona w topową konfigurację aktywnego układu wydechowego Maxhaust.
Czytaj więcejPrezentowany Mercedes-Benz S Coupe trafił do nas prawie nowy, niemal prosto z salonu. Naszym zadaniem było nadanie luksusowemu coupe więcej charakteru, czyniąc jego wygląd i brzmienie bardziej sportowym.
Czytaj więcejMocy nigdy za wiele! Tym razem na niedobór osiągów narzekał Mercedes-Benz GLC Coupe 220d. Podnieśliśmy więc parametry silnika przy pomocy modułu mocy Brabus, zapewniającego gwarancję na układ napędowy.
Czytaj więcejGelenda potrzebowała równie potężnego brzmienia jak jej prezencja. Mercedes Klasy G wyposażony został więc w aktywny układ wydechowy Maxhaust oraz końcówki wydechu AMG - aby dźwięk szedł w parze z wyglądem.
Czytaj więcejCzerwony Seat Leon FR zachwycał swoim temperamentem, niestety rozczarowywał całkowitym brakiem brzmienia. Receptą okazał się sportowy tłumik Remus, który nadał FR'owi sportowego pazura.
Czytaj więcejZabezpieczenie lakieru, dokładna pielęgnacja oraz tuning wizualny - nowy Porsche Cayenne Turbo opuścił nasze bramy kompleksowo obsłużony.
Czytaj więcejZ największą przyjemnością i dumą prezentujemy najbardziej ekskluzywny projekt tuningowy wykonany w Polsce - limitowany do 18 sztuk, rozpoznawalny na całym świecie - program modyfikacji Novitec N-Largo na bazie Ferrari 812 Superfast.
Czytaj więcejNa montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust trafiło do nas niepozorne Audi A4. Szare kombi zyskało jednak rasowe brzmienie, oparte na topowym, aktywnym systemie z najnowocześniejszym modułem dźwięku Stage 4.
Czytaj więcejKolejne, amerykańskie V8 opuściło nasze bramy wyposażone w klapowy układ wydechowy Remus. Sterowany za pomocą telefonu wydech to bowiem bestsellerowe rozwiązanie dla Forda Mustanga GT - udowadniające, że agresywne brzmienie nie musi oznaczać rezygnacji z komfortu.
Czytaj więcejPrzedstawiamy kolejne Porsche 911 które potrzebowało agresywniejszego brzmienia. Tym razem w nasze ręce trafił egzemplarz 911 Turbo S 991, w którym zamontowaliśmy kompletny układ wydechowy firmy Capristo.
Czytaj więcej