Tym razem montaż aktywnego układu wydechowego Maxhaust przeprowadziliśmy w nietypowym pojeździe - mowa bowiem o 280 konnej Alfie Romeo Stelvio. 2-litrowy silnik potrzebował jednak bardziej sportowego dźwięku, adekwatnego dla włoskiej marki.

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Choć dla prezentowanej wersji Stelvio najczęstszym wyborem jest konwencjonalny układ wydechowy Remus, w tym przypadku priorytetem była możliwość całkowitego wyciszenia układu. Taką możliwość zapewnia jedynie aktywny system Maxhaust. Do Alfy trafił więc zestaw składający się z jednego głośnika, modułu sterowania Bluetooth oraz nowego modułu dźwięku Maxhaust (Stage 4).

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Głośnik umieszczony został pod podwoziem, w bezpośrednim sąsiedztwie tłumika tylnego - zapewniając tym samym najbardziej realistyczne brzmienie. Sterowanie dźwiękiem odbywa się oczywiście za pomoca aplikacji na urządzenia mobilne oraz w tym samochodzie - za pomocą systemu DNA. Gwarantuje to możliwość ustawienia indywidualnego brzmienia w każdym z trybów jazdy!

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Prezentowane Stelvio to przykład na to, że w niektórych sytuacjach nawet dla mocnych silników benzynowych aktywny układ to najlepszy wybór. Jeżeli również szukasz poprawy brzmienia - zapraszamy do kontaktu z GranSport - Oficjalnym Dealerem Maxhaust w Polsce.

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust

Alfa Romeo Stelvio Maxhaust