Po spektakularnym Novitec N-Largo na bazie Ferrari 812, tym razem przeprowadziliśmy pełną konwersję fabrycznie nowego Lamborghini. Urus urósł aż o 12 centymetrów - o tyle bowiem szersze jest nadwozie Novitec Esteso, pierwszego poszerzonego Lamborghini Urus w Polsce!
Modyfikacje w przypadku prezentowanego Lamborghini zaczęły się jeszcze... przed zamówieniem samochodu w fabryce! Pomysł na Novitec Esteso narodził się bowiem jednocześnie z zamierem zakupu auta. Konfiguracja została więc skrojona ściśle pod przyszłe modyfikacje, a niezbędne części zamówiliśmy na długo przed odbiorem Urusa z salonu - aby rozpocząć przebudowę jak najszybciej to możliwe!
Gdy tylko auto trafiło do Polski, niezwłocznie zostało przetransportowane do naszego serwisu, a my rozpoczęliśmy żmudny proces modyfikacji. Na początek, fabrycznie nowe Lamborghini... rozebraliśmy! Demontaż elementów nadwozia przygotować miał karoserię Urusa pod całkowicie nowy pakiet stylistyczny i związane z nim modyfikacje.
Z tak przygotowaną "bazą" nasi specjaliści rozpoczęli najważniejszy etap przy tak zaawansowanych projektach, mianowicie perfekcyjne dopasowanie tuningowych elementów do fabrycznego nadwozia. Dziesiątki godzin pasowania, szlifowania a nieraz i cięcia nowego Lamborghini - wszystko po to, aby efekt końcowy był perfekcyjny. Duża w tym zasługa ogromnego doświadczenia jakie posiadamy przy podobnego kalibru modyfikacjach przeprowadzanych na najbardziej ekskluzywnych samochodach.
Kolejnym etapem jest oczywiście lakierowanie. Mnóstwo większym oraz mniejszych elementów trafiło do lakierni, aby część z nich zyskała barwy identyczne z kolorem nadwozia, część natomiast kontrastową czerń. W oczekiwaniu na zakończenie prac lakierniczych zajęliśmy się zmianami mechanicznymi takimi jak nowe, dedykowane końcówki wydechu Novitec czy moduł obniżający zawieszenie nawet o 25mm - co wpłynie pozytywnie nie tylko na większą stabilność podczas jazdy, ale i doda agresywności w wyglądzie Urusa.
Tym samym nadszedł najbardziej spektakularny etap - montaż gotowych elementów do nadwozia. "Klocki Lego" krok po kroku instalowaliśmy w żółtym Lamborghini, które z dnia na dzień przybierało swój docelowy wygląd. To czas, w którym po raz pierwszy zaczyna objawiać się gotowy całokształt i pojawiają się pierwsze zachwyty!
Całkowicie przemodelowany zderzak przedni, nowe nadkola, progi boczne i zderzak tylny. Dodatkowo spoilery Novitec i ogrom części oraz dodatków które zmieniły swój kolor - wszystkie trafiły na swoje miejsce aby całkowicie odmienić wygląd żółtego Lamborghini.
Skończony projekt trafił następnie w ręce naszego zespołu detailingu. Aby całość dosłownie uginała kolana, niezbędne jest odpowiednie przygotowanie samochodu, jego lakieru czy wnętrza. Oferując kompleksowe usługi w jednym miejscu, mogliśmy zadbać również o ten, niezmiernie ważny aspekt!
Całe nadwozie przeszło dokładną korektę lakieru w celu usunięcia wszystkich mikro-zarysowań, a następnie zaaplikowaliśmy na nie najtwardszą powłokę ceramiczną Gtechniq. Powłoka ta trafiła również na felgi, na szyby natomiast - tzw. "niewidzialna wycieraczka". Również wnętrze zostało dokładnie wyczyszczone a następnie zaimpregnowane, aby cieszyło świeżością przez jak najdłuższy czas!
Po raz kolejny stworzyliśmy więc projekt tuningowy tak wielkiego kalibru. Pierwsze i jedyne w naszym kraju Lamborghini Esteso wymagało bowiem ogromu wiedzy, doświadczenia oraz zaplecza serwisowego aby całość zachowała najwyższą jakość na topowym poziomie. Nieustannie przekraczamy kolejne granice i jesteśmy dumni z tego, że to właśnie GranSport zdobywa zaufanie jako lider modyfikacji samochodów premium w Polsce.
Zdjęcie samochodu przed modyfikacjami:
Zdjęcie samochodu po modyfikacjach: