Z największą przyjemnością i dumą prezentujemy najbardziej ekskluzywny projekt tuningowy wykonany w Polsce - limitowany do 18 sztuk, rozpoznawalny na całym świecie - program modyfikacji Novitec N-Largo na bazie Ferrari 812 Superfast.
N-Largo to tuningowy szczyt. Nie ma bowiem na świecie równie znanych, pożądanych, zaawansowanych technologicznie oraz... kosztownych zestawów modyfikacji. Seria Novitec N-Largo to prawdziwa legenda. Najnowszy pakiet z rodziny - przeznaczony dla Ferrari 812 Superfast - wykonany zostanie w łącznej liczbie jedynie 18 egzemplarzy, wyprzedanych na długo przed jego oficjalną premierą. Trzeci z nich opuścił właśnie nasze bramy.
Pierwsze rozmowy z Klientem zaczęły się niemal rok temu, a przygotowania do projektu ruszyły... ponad pół roku temu. Niezliczone godziny i spotkania przeznaczone na ustalenie mnóstwa szczegółów i detali tak aby efekt finalny spełnił 100% oczekiwań. Gdy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik pozostał najdłuższy i "najcięższy" etap - oczekiwanie na premierę oraz dostawę podzespołów do naszego serwisu.
Gdy w końcu nastąpił ten moment - nie zwklekaliśmy ani chwili, od razu wysyłając zamkniętą lawetę po samochód. Zarówno odbiór jak i dostarczenie pojazdu po skończeniu prac odbył się door-to-door, profesjonalnym, krytym transporterem. Wygoda Klienta oraz bezpieczeństwo ładunku było bowiem priorytetem. Ferrari 812 Superfast trafiło w nasze ręce, kilka szybkich zdjęć, dokładne mycie i.. rozpoczęliśmy transformację.
Pierwszym etapem modyfikacji był niemal całkowity demontaż nadwozia. Tylko dach oraz maska pozostały bowiem fabryczne, cała reszta karoserii została zdemontowana i przygotowana pod instalację elementów Novitec. Przeprojektowane zderzaki, masywne progi, poszerzone błotniki - w tym przypadku na kompromisy nie było miejsca.
Bodykit N-Largo wyróżnia spójność - całość została zaprojektowana tak, aby miejsca poszerzeń oraz dokładek nie były widoczne. Efekt końcowy ma prezentować się jak samochód fabryczny. Oryginalne tylne błotniki zostały więc wycięte, robiąc tym samym miejsce całkowicie nowym, dużo większym odpowiednikom.
Panele nadwozia dostarczane są oczywiście bez końcowego koloru. Przed malowaniem najważniejsze jest więc ich dokładne dopasowanie i wstępny montaż, tak aby ponowna, końcowa instalacja po opuszczeniu lakierni nie wymagała już najmniejszych nawet modyfikacji. Choć proces taki wymaga podwójnej pracy, zapewnia najwyższą jakość i gwarancję perfekcyjnego spasowania nadwozia.
Gdy bodykit N-Largo został zamontowany, przystąpiliśmy do drobiazgowego przygotowania całego auta pod lakierowanie. Aby efekt końcowy prezentował się idealnie, podjęliśmy się malowania całego samochodu, a nie tylko jego nowych elementów. Na życzenie Klienta kolor pozostał jednak taki sam jak fabrycznie.
Po zakończonym lakierowaniu, prace nabrały jeszcze większego tempa - całość zaczynała bowiem zbliżać się do finalnego wyglądu i z dnia na dzień samochód wywoływał coraz to większe wrażenie. W międzyczasie bowiem wymieniliśmy tłumiki tylne wraz z końcówkami wydechu na odpowiedniki Novitec, zajęliśmy się także przygotowaniem do montażu na aucie nowych kół.
Te - jak i cały projekt - nie słyszały o żadnych kompromisach! Wykonane dla Noviteca na zamówienie jedynie w liczbie 18 kompletów, trafiają tylko do N-Largo. Rozmiar 21 cali z przodu, 22 cale z tyłu z oponami o szerokości 335 - wszystko po to, aby mimo szerszego o 14cm nadwozia nie zaszła konieczność użycia dystansów. To jeden z wielu detali świadczących o ogromnym przemyśleniu i zaawansowaniu tej konstrukcji.
Montaż kolejnych elementów nadwozia, mnóstwa dokładek z włókna węglowego oraz subtelnych, z góry dopracowanych detali zbliżał N-Largo do finału. Nasi specjaliści pieczołowicie i z najwyższą starannością dokładali element po elemencie - szereg carbonowych nakładek na wloty powietrza, spoilerów a nawet emblematów! Po wielu dniach iście zegarmistrzowskiej pracy, Ferrari gotowe było na ostatni etap przed oficjalną premierą.
Wyjątkowy samochód wymaga bowiem odpowiedniego zabezpieczenia. Z tego powodu przód N-Largo zyskał najlepszą ochronę przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami mechanicznymi w postaci bezbarwnej folii ochronnej, na resztę nadwozia nałożyliśmy natomiast powłokę ceramiczną Gtechniq. Wyjątkowe nadwozie zostało przygotowane na trudy polskich, i nie tylko, dróg.
Na koniec całość przeszła kompleksowy detailing, aby lśnić i potęgować wrażenie. OGROMNE WRAŻENIE.
Ferrari 812 Superfast przeszło kompletną metamorfozę. Agresywne, poszerzone aż o 14cm nadwozie przyciąga wszystkie spojrzenia. W połączeniu ze zmodyfikowanym układem wydechowym, kutymi felgami oraz ogromem detali - wzniosło się na nowy, wyższy poziom ekskluzywności.
Po raz pierwszy projekt tuningowy tak wielkiego kalibru został całkowicie wykonany w Polsce. Pierwsze i jedyne w naszym kraju N-Largo wymagało bowiem ogromu wiedzy, doświadczenia oraz zaplecza serwisowego aby całość zachowała najwyższą jakość oraz nieosiągalny wcześniej poziom. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że to właśnie GranSport wyznacza ścieżki w tuningu samochodów premium w Polsce.
Pełna oferta Novitec oraz innych, topowych tunerów w naszym sklepie.
Kompleksowe zabezpieczenie lakieru w Cars Care More.
Zdjęcia auta przed modyfikacjami:
Wyjątkowa galeria zdjęć auta po modyfikacjach, autorstwa Darek Kurkowiak fotografia: