Kolejna włoszka trafiła w nasze ręce. W 280 konnej Alfie Romeo Stelvio zajęliśmy się poprawą akustyki – niestety fabryczne brzmienie mocno odbiegało od oczekiwań naszego Klienta. Receptą okazał się jak zawsze układ wydechowy Remus.
W prezentowanym aucie postawiliśmy na topowe rozwiązanie z oferty austriackiego producenta. W czarnym Stelvio zamontowaliśmy więc układ wydechowy cat-back składający się z przelotowej sekcji przedniej oraz środkowej a także nowego tłumika tylnego. Jest to najgłośniejsza dostępna opcja – możliwy jest bowiem również montaż wyłącznie tłumika tylnego.
Kompletny układ to jednak zdecydowanie korzystniejsze rozwiązanie. Jego głośność nie jest na tyle męcząca aby obniżać komfort podróżowania np. w dalekich trasach, a zapewnia brzmienie nieporównywalnie atrakcyjniejsze od wersji axle-back. Co również istotne, całość została opracowana tak aby nie naruszać konstrukcji pojazdu, montaż odbywa się więc bezproblemowo w oparciu o fabryczne rozwiązania.
System wieńczą nowe końcówki wydechu. Podobnie jak fabryczne, umieszczone są w dyfuzorze – charakteryzują się jednak większym rozmiarem i agresywniejszym designem. Remus zapewnia więc nowy wygląd bez konieczności modyfikacji tylnego zderzaka!
Krótka próbka brzmienia systemu Remus w Alfa Romeo Stelvio:
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą układów wydechowych Remus w GranSport - u Oficjalnego Dealera Remus w Polsce.