Kolejna włoszka trafiła w nasze ręce. W 280 konnej Alfie Romeo Stelvio zajęliśmy się poprawą akustyki – niestety fabryczne brzmienie mocno odbiegało od oczekiwań naszego Klienta. Receptą okazał się jak zawsze układ wydechowy Remus.

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

W prezentowanym aucie postawiliśmy na topowe rozwiązanie z oferty austriackiego producenta. W czarnym Stelvio zamontowaliśmy więc układ wydechowy cat-back składający się z przelotowej sekcji przedniej oraz środkowej a także nowego tłumika tylnego. Jest to najgłośniejsza dostępna opcja – możliwy jest bowiem również montaż wyłącznie tłumika tylnego.

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Kompletny układ to jednak zdecydowanie korzystniejsze rozwiązanie. Jego głośność nie jest na tyle męcząca aby obniżać komfort podróżowania np. w dalekich trasach, a zapewnia brzmienie nieporównywalnie atrakcyjniejsze od wersji axle-back. Co również istotne, całość została opracowana tak aby nie naruszać konstrukcji pojazdu, montaż odbywa się więc bezproblemowo w oparciu o fabryczne rozwiązania.

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

System wieńczą nowe końcówki wydechu. Podobnie jak fabryczne, umieszczone są w dyfuzorze – charakteryzują się jednak większym rozmiarem i agresywniejszym designem. Remus zapewnia więc nowy wygląd bez konieczności modyfikacji tylnego zderzaka!

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Krótka próbka brzmienia systemu Remus w Alfa Romeo Stelvio:

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą układów wydechowych Remus w GranSport - u Oficjalnego Dealera Remus w Polsce.

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus

Alfa Romeo Stelvio Remus