Problem braku brzmienia w nowym Audi R8 V10 sprawia, że większość egzemplarzy prosto z salonu trafia na modyfikację układu wydechowego. Tak stało się również w prezentowanym egzemplarzu, w którym zamontowaliśmy system niemieckiej firmy Capristo. Dodatkowo nowe auto w całości zabezpieczyliśmy bezbarwną folią ochronną Xpel.

Audi R8 V10 Capristo

Sportowa sekcja tylna układu wydechowego z niezależnym sterowaniem klapami za polocą pilota od Capristo sprawia, że R8 odzyskuje brzmienie jakie powinno mieć od samego początku. Montaż do fabrycznych końcówek wydechu sprawia natomiast, że całość nie zmienia swojego fabrycznego wyglądu.

Audi R8 V10 Capristo

Nowy samochód klasy supercar należy również odpowiednio zabezpieczyć. Całe nadwozie okleiliśmy więc bezbarwną folią ochronną XPEL, dzięki czemu zyskujemy najlepszą na rynku ochronę lakieru przed uszkodzeniami takimi jak odpryski po kamieniach, wżery po owadach czy drobne zarysowania. Wszystko to gwarancja utrzymania oryginalnej powłoki lakierniczej a tym samym odpowiednio wysokiej wartości samochodu.

Audi R8 V10 Capristo

Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce - CarsCare | GranSport - DETAILING. WRAPPING. TUNING. 

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo

Audi R8 V10 Capristo