Audi R8 V10 Spyder po faceliftingu to świetny przykład utraty dźwięku ze względu na normy spalin. W zielonym egzemplarzu odzyskaliśmy jednak sportowe brzmienie godne super samochodu montując tytanowy układ wydechowy Quicksilver - teraz R8 brzmi tak jak powinno!
W prezentowanym egzemplarzu zastosowaliśmy pełen system Quicksilver składający się z tłumika tylnego oraz rur przelotowych montowanych w miejsce filtrów GPF. Całość wykonana z tytanu nie tylko zapewniła agresywny dźwięk ale i znacząco odelżyła R8 - o niemal 20 kilogramów!
Całość montujemy do fabrycznych końcówek oraz podłączamy do fabrycznej instalacji klap, dzięki czemu wygląd i użytkowanie samochodu pozostaje całkiem bez zmian. Aby pozwolić cieszyć się nowym dźwiękiem nie tylko podczas jazdy ale i na postoju, dodatkowo usunęliśmy fabryczny limiter obrotów ustawiony na 3000rpm. R8 V10 zaczęło w końcu oddychać!
Film z brzmieniem:
Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce - CarsCare | GranSport - DETAILING. WRAPPING. TUNING.