Audi R8 V10 Spyder po faceliftingu to świetny przykład utraty dźwięku ze względu na normy spalin. W zielonym egzemplarzu odzyskaliśmy jednak sportowe brzmienie godne super samochodu montując tytanowy układ wydechowy Quicksilver - teraz R8 brzmi tak jak powinno!

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

W prezentowanym egzemplarzu zastosowaliśmy pełen system Quicksilver składający się z tłumika tylnego oraz rur przelotowych montowanych w miejsce filtrów GPF. Całość wykonana z tytanu nie tylko zapewniła agresywny dźwięk ale i znacząco odelżyła R8 - o niemal 20 kilogramów!

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Całość montujemy do fabrycznych końcówek oraz podłączamy do fabrycznej instalacji klap, dzięki czemu wygląd i użytkowanie samochodu pozostaje całkiem bez zmian. Aby pozwolić cieszyć się nowym dźwiękiem nie tylko podczas jazdy ale i na postoju, dodatkowo usunęliśmy fabryczny limiter obrotów ustawiony na 3000rpm. R8 V10 zaczęło w końcu oddychać!

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Film z brzmieniem:

Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce - CarsCare | GranSport - DETAILING. WRAPPING. TUNING. 

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver

Audi R8 V10 Spyder Quicksilver