Przedstawiamy kolejne BMW M4 Competition które doposażyliśmy w układ wydechowy Remus. Tym razem wybór padł na najpopularniejszą konfigurację - system Racing GPF-Back z carbonowo-tytanowymi końcówkami. Takie rozwiązanie to optymalny kompromis pomiędzy poprawą dźwięku i zachowaniem fabrycznej gwarancji.
Układ wydechowy Remus w specyfikacji Racing GPF-Back to najczęściej wybierana opcja - łączy bowiem w sobie znacząca poprawę brzmienia bez ryzyka utraty gwarancji. System ten zachowuje fabryczne filtry GPF, usuwając jednocześnie tłumik środkowy oraz tłumik tylny. Nowe rury o powiększonej średnicy przy otwartych klapach całkowicie uwalniają spaliny, zapewniając sportowe brzmienie, adekwatne dla M3 oraz M4.
Oprócz lepszego dźwięku zyskujemy również lepszy wygląd. Większe końcówki wydechu - w prezentowanej realizacji w topowej, carbonowo-tytanowej wersji - nadają jeszcze więcej wizualnej agresywności. Pozbywamy się również widocznego pod zderzakiem, ogromnego tłumika tylnego - montując zdecydowanie bardziej estetyczne, schowane w podwoziu.
CarsCare | GranSport - Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce: DETAILING. WRAPPING. TUNING.