Prezentowane BMW M5 Competition zgłosiło się do nas z problemem braku odpowiedniego brzmienia, pomimo zamontowanego już customowego układu wydechowego. Powodem okazało się fabryczne sterowanie klapami z przycisku, które zostało dezaktywowane w serwisie ze względu na normy spalin. Podłączyliśmy więc alternatywne sterowanie klapami pilotem Capristo, pozwalając ponownie cieszyć się sportowym brzmieniem.

BMW M5 Capristo

Obecnie normy emisji spalin sprawiły, że duża część nowych, sportowych samochodów straciła możliwość otwarcia klap wydechu fabrycznym przyciskiem. Jego aktywacja nie zmienia nic w położeniu klap, lub otwiera je jedynie częściowo. W efekcie nie uzyskujemy pełnego potencjału, również w akcesoryjnych, sportowych układach wydechowych. Kontroler klap wydechu Capristo E2E pozwala ominąć ten problem zapewniając niezależne sterowanie klapami za pomocą pilota. Zyskujemy możliwość pełnego otwarcia klap, jednocześnie zachowując możliwość powrotu do fabrycznego sterowania jednym naciśnięciem przycisku. 

BMW M5 Capristo

Posłuchaj różnicy w działaniu fabrycznego otwierania klap vs. otwieranie klap pilotem Capristo:

Dowiedz się więcej o ekskluzywnych układach wydechowych Capristo w CarsCare | GranSport - u Oficjalnego Dealera Capristo w Polsce!

BMW M5 Capristo

BMW M5 Capristo

BMW M5 Capristo

BMW M5 Capristo

BMW M5 Capristo

BMW M5 Capristo