BMW M550i G30 to model pozycjonowany tylko o półkę niżej od topowego M5. Silnik V8 o pojemności 4,4 litra generuje ponad 460 KM, co zapewnia niepozornej limuzynie iście sportowe osiągi. Zadbaliśmy więc o to, aby w parze z nimi podążało brzmienie 8-cylindrowej jednostki.
Eleganckie i luksusowe limuzyny z silnikiem V8 to powoli rzadkość w konfiguratorach producentów. Niestety, zazwyczaj nawet te topowe silniki zostają mocno wyciszone, nie zapewniając dźwięku oczekiwanego od tego typu jednostek napędowych. Na szczęście w takich przypadkach wystarcza wymiana układu wydechowego!
W prezentowanym BMW M550i postawiliśmy na rozwiązanie REMUS. Co więcej, Klient zdecydował się na topową wersję układu – racing cat-back. System składa się z przednich rur przelotowych, środkowych rur przelotowych oraz tłumików tylnych z klapami. Klapy podłączane są pod fabryczną instalację i sterowane za pomocą pokładowej elektroniki.
Dla wzmocnienia efektu, Remus proponuje również nowe końcówki wydechu. W tym przypadku zastosowaliśmy cztery okrągłe zakończenia o średnicy 102mm, wykonane w całości z włókna węglowego oraz tytanu. Końcówki robią ogromne wrażenie wizualne, jednocześnie perfekcyjnie pasując do oryginalnego dyfuzora – bez konieczności jego modyfikacji.
Nowy układ wydechowy w M550i to prawdziwa rewolucja. Brzmienie poprawiło się diametralnie, podobnie jak parametry silnika. System uwolnił potencjał silnika V8 jednocześnie dzięki klapom – pozwalając cieszyć się autem nawet w dalekich trasach. Co więcej, całość jest w pełni dedykowana i nie wymaga najmniejszych modyfikacji auta, pozwalając w każdej chwili powrócić do fabrycznego systemu – minimalizując problemy gwarancyjne.
Posłuchajcie nowego brzmienia BMW M550i G30 z układem wydechowym REMUS:
Jeżeli chcesz poprawić brzmienie swojego samochodu zapraszamy do kontaktu z GranSport – Oficjalnym Dealerem REMUS w Polsce!