Przedstawiamy czwarte już Ferrari F8 które opuściło nasz serwis wzbogacone o modyfikacje Novitec. Tym razem zajęliśmy się wersją Tributo, a naszym zadaniem był montaż kompletnego układu wydechowego w specyfikacji racing oraz kutych kół Novitec NF10 - tak auto powinno wyjeżdżać z fabryki!

Ferrari F8 Tributo Novitec

Brak sportowego brzmienia to główny mankament Ferrari F8 Tributo oraz Spider. Wyciszony do granic możliwości dźwięk nie pasuje do charakteru samochodów z Maranello, zabierając ogrom przyjemności z jazdy. Na szczęście już od dawna z pomocą przychodzą dedykowane ukłądy wydechowe Novitec - prawdziwy bestseller!

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Prezentowane F8 Tributo otrzymało najpopularniejszą - a zarazem najgłośniejszą - specyfikację układu wydechowego Novitec. Oryginalne katalizatory z dodatkowymi filtrami GPF zastąpiły rury przelotowe, uzupełnione o sportowy tłumik tylny z klapami regulującymi głośność. Do tego oczywiście moduł Novitec Techtronic eliminujący ewentualne błędy po usunięciu katalizatorów oraz Novitec Switchtronic odpowiadający za sterowanie głośnością.

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari już brzmiało odpowiednio, przyszła więc kolej na zmianę wyglądu. Małe, srebrne felgi w specyfikacji fabrycznej ustąpiły miejsca kutym obręczon Novitec NF10 wykończonym w czarnym połysku. Powiększony rozmiar do 21 cali z przodu oraz 22 cali z tyłu zapewnił optymalny wygląd!

Ferrari F8 Tributo Novitec

Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce - GranSport | Cars Care - Detailing, Wrapping, Tuning.

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec