Montaż układu wydechowego Novitec w Ferrari F8 to prawdziwy must have. Prezentowany egzemplarz zyskał więc wydech w jego najgłośniejszej specyfikacji, wzbogacony o sportowe sprężyny obniżające oraz carbonowe skrzydło tylne - performance w najlepszym wydaniu!
Niestety brzmienie Ferrari F8 w fabrycznym wydaniu pozostawie wiele do życzenia. Płaski, cichy dźwięk nie współgra z wyglądem, osiągami oraz duchem marki z Maranello. Wymiana układu wydechowego to więc często pierwszy krok po zakupie F8-ki!
Jak w zdecydowanej większości przypadków, również prezentowane Ferrari zyskało układ wydechowy Novitec w najgłośniejszej specyfikacji. Fabryczne katalizatory z filtrami GPF zastąpiły przelotowe rury, a tłumik tylny zastąpił jego sportowy odpowiednik z klapami. Całość uzupełnia moduł Novitec Techtronic eliminujący ewentualne błędy po usunięciu katalizatorów oraz Novitec Switchtronic odpowiadający za sterowanie głośnością.
Dodatkowo zbliżyliśmy Ferrari do ziemi przy pomocy sportowych sprężyn obniżających Novitec. Oprócz walorów estetycznych pozytywnie wpływają na drive performance, usztywniając samochód poprawiajacym tym samym jego stabilność przy najwyższych prędkościach. Sprężyny posiadają możliwość manualnej regulacji wysokości, pozwalając perfekcyjnie dopasować ustawienia.
Prace przy prezentowanym Ferrari zwieńczyliśmy montażem tylnego skrzydła, również od Novitec. Element wykonany w całości z włókna węglowego radykalnie poprawia wygląd auta, nadając mu zdecydowanej agresywności. Opracowany pod kątem aerodynamiki spoiler pełni ponadto istotną funkcję w dociążeniu tylnej osi, poprawiając stabilność i przyczepność podczas sportowej jazdy.
Film z brzmieniem układu wydechowego:
Lider Obsługi Samochodów Premium w Polsce - GranSport | Cars Care - Detailing, Wrapping, Tuning.