Japoński hot-hatch przyjechał do nas w celu montażu sportowego układu wydechowego. Jak zawsze, w Hondzie Civic Type-R FK8 postawiliśmy oczywiście na rozwiązanie z najwyższej półki w postaci wydechu klapowego REMUS sterowanego za pomocą telefonu.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Dla Hondy Civic Type-R FK2 oraz FK8 Remus zaprojektował układy wydechowe cat-back, składające się ze sportowej części przedniej i środkowej wydechu oraz tłumika tylnego z klapami. Ten ostatni w najnowszej generacji CTR wieńczą trzy nowe końcówki wydechu o średnicy 102mm każda. Zestaw ten gwarantuje więc nie tylko maksymalne doznania dźwiękowe ale również skutecznie poprawia wygląd tylnej partii auta.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Cały system jest oczywiście w pełni dedykowany, nie wymaga więc jakichkolwiek modyfikacji podczas montażu. Instalowany do fabrycznych punktów montażowych, wpinany jedynie pod źródło prądu w bagażniku, nie ingeruje w konstrukcję samochodu. Dzięki temu pozwala uniknąć problemów gwarancyjnych oraz zapewnia możliwość powrotu do fabrycznego układu wydechowego bez żadnych przeszkód.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Aby dostosować dźwięk do każdych warunków, tłumik tylny wyposażony jest w klapy regulowane za pomocą smartfona. Za pomocą telefonu możemy manualnie ustawić stopień głośności a także zaprogramować tryby automatyczne. Pełna kontrola w zasięgu ręki!

Dowiedz się więcej o układach wydechowych sterowanych telefonem w GranSport – u Oficjalnego Dealera Remus w Polsce.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus