Honda Civic Type-R FK8 i klapowy układ wydechowy Remus to zdecydowanie udane połączenie. Kolejny egzemplarz japońskiego hot-hatch wyposażyliśmy więc w sportowy system pozwalający na regulację dźwięku za pomocą telefonu!

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Przeciętne brzmienie to jedna z większych wad CTR FK8. Na szczęście recepta na nią jest wyjątkowo prosta. Sportowy układ wydechowy Remus to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań na rynku. Dostępny w kilku wersjach, jednak najpopularniejszą jest cat-back, zamontowany również w prezentowanym pojeździe.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Układ wydechowy składa się z przednich rur przelotowych oraz tłumika tylnego. Montowany jest do fabrycznego katalizatora, dzięki czemu nie wymaga ponownego strojenia silnika. Szersza średnica i wyeliminowanie części tłumików zapewniają jednak wystarczająco dobry efekt dźwiękowy! Całość wieńczą trzy końcówki wydechu – w odróżnieniu od fabrycznej wersji – w jednakowym rozmiarze. W białym Type-R postawiliśmy na klasykę w postaci ściętych, chromowanych zakończeń o średnicy 102mm.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Regulacja głośności odbywa się oczywiście za pomocą telefonu oraz manualnego przycisku. Pierwszy ze sposobów pozwala na płynną regulację dźwięku oraz zaprogramowanie szeregu trybów automatycznych, dzięki czemu każdy dopasuje brzmienie swojego Type-R pod własne oczekiwania!

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Szukasz klapowego układu wydechowego dla swojego auta? Zapraszamy do kontaktu z GranSport - oficjalnym Dealerem Remus w Polsce.

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus

Honda Civic Type-R FK8 Remus