Stateczna limuzyna o mocy 650 koni mechanicznych trafiła do nas w celu wydobycia z niej pełni ryku silnika V8 od AMG. Oczywiście jak zawsze kompromisy pozostawiliśmy daleko za sobą, a do E 63 AMG S trafił kompletny układ wydechowy Brabus wraz z dedykowanym dyfuzorem z carbonu! 

Mercedes E 63 AMG Brabus

Oczywiście już w fabrycznym wydaniu silnik biturbo o pojemności 5,5 litra generował potężny dźwięk - jednak zawsze może być jeszcze lepiej. Jednostka została wcześniej wzmocniona przy pomocy elektroniki Brabus do 650 KM, dlatego również w kwestii kolejnych modyfikacji wybór padł na legendarnego tunera z Bottrop.

Mercedes E 63 AMG Brabus

Wymianie uległ układ wydechowy cat-back, a więc cały system za katalizatorami aż do tłumików tylnych. Nowy rezonator przedni, środkowe rury przelotowe oraz dwa tłumiki tylne wyposażone w klapy regulujące głośność za zadanie miały przeobrazić Mercedesa w dźwiękowego potwora. Aby zachować komfort jazdy, za pomocą przycisku na kierownicy można oczywiście całość wyciszyć!

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Układ wydechowy zakończony jest końcówkami Brabus o charakterystycznym dla tunera kształcie. Wraz z nowymi zakończeniami wymianie uległ również tylny dyfuzor - teraz w wersji carbonowej, o zdecydowanie muskularniejszym kształcie. Dzięki temu Klasa E nie tylko lepiej brzmi, ale równie dobrze wygląda.

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Posłuchajcie próbki nowego dźwięku:

Pełna oferta Brabus dla Mercedes-Benz dostępna jest w sklepie GranSport | Cars Care!

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus

Mercedes E 63 AMG Brabus