Wyjątkowy Mercedes-AMG GTC Roadster w limitowanej wersji Edition 50 potrzebował kilku zmian aby zbliżyć się do ideału. W tym celu sięgnęliśmy po produkty renomowanych producentów H&R oraz KW - aby obniżyć oraz poszerzyć czarnego GT.
Agresywny roadster Mercedesa potrzebował bowiem zbliżenia nadwozia do ziemi. Fabryczne zawieszenie ustawiono mocno kompromisowo - naszym celem było zrównanie opony do nadkola. Postawiliśmy na produkty z absolutnie topowej półki w postaci dedykowanych sprężyn obniżających marki KW.
Zestaw nowych sprężyn z regulacją wysokości pozwolił na precyzyjne ustawienie wysokości auta. Przednia oś ustawiona została 20 mm niżej w stosunku do fabrycznej specyfikacji, tylna oś natomiast aż 30 mm niżej. Efekt wizualny po przeprowadzonym zabiegu zdecydowanie spełnił wszystkie oczekiwania! Co istotne nowe sprężyny charakterystyką zbliżone są do oryginalnych a więc nie ucierpiał na tym komfort jazdy.
Uzupełnieniem nowego zawieszenia są dystanse kół. Również tutaj postawiliśmy na bezkompromisowe rozwiązanie montując elementy firmy H&R. Zarówno przednia jak i tylna oś zostały poszerzone aż o 30 mm. To zdecydowanie najbardziej agresywna z możliwych konfiguracji, która w połączeniu ze sprężynami obniżającymi nadaje GTC Roadster wyjątkowy image.
Zapraszamy do kontaktu z GranSport - liderem modyfikacji aut premium w Polsce!
Galeria zdjęć autorstwa Darek Kurkowiak - fotografia: