Wyjątkowy Mercedes-AMG GTC Roadster w limitowanej wersji Edition 50 potrzebował kilku zmian aby zbliżyć się do ideału. W tym celu sięgnęliśmy po produkty renomowanych producentów H&R oraz KW - aby obniżyć oraz poszerzyć czarnego GT.

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Agresywny roadster Mercedesa potrzebował bowiem zbliżenia nadwozia do ziemi. Fabryczne zawieszenie ustawiono mocno kompromisowo - naszym celem było zrównanie opony do nadkola. Postawiliśmy na produkty z absolutnie topowej półki w postaci dedykowanych sprężyn obniżających marki KW.

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Zestaw nowych sprężyn z regulacją wysokości pozwolił na precyzyjne ustawienie wysokości auta. Przednia oś ustawiona została 20 mm niżej w stosunku do fabrycznej specyfikacji, tylna oś natomiast aż 30 mm niżej. Efekt wizualny po przeprowadzonym zabiegu zdecydowanie spełnił wszystkie oczekiwania! Co istotne nowe sprężyny charakterystyką zbliżone są do oryginalnych a więc nie ucierpiał na tym komfort jazdy.

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Uzupełnieniem nowego zawieszenia są dystanse kół. Również tutaj postawiliśmy na bezkompromisowe rozwiązanie montując elementy firmy H&R. Zarówno przednia jak i tylna oś zostały poszerzone aż o 30 mm. To zdecydowanie najbardziej agresywna z możliwych konfiguracji, która w połączeniu ze sprężynami obniżającymi nadaje GTC Roadster wyjątkowy image.

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Zapraszamy do kontaktu z GranSport - liderem modyfikacji aut premium w Polsce!

Galeria zdjęć autorstwa Darek Kurkowiak - fotografia:

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC

Mercedes AMG GTC