Wyjątkowe Porsche Panamera Turbo S potrzebowało radykalnej poprawy brzmienia. Podjęliśmy się wyzwania, projektując oraz montując system wykonany w jednym egzemplarzu dla prezentowanego pojazdu! Efekt? Przechodzący oczekiwania!

Porsche Panamera Turbo S

Niemal 600 KM czyni z Panamery prawdziwy pocisk, a zewnętrzne dodatki aerodynamiczne i kute felgi z systemem central lock zdecydowanie poprawiają wygląd czterodrzwiowego Porsche. I choć fabryczny układ wydechowy w prezentowanej wersji zapewnia solidne brzmienie, cel został postawiony jeden - ma być bezkompromisowo.

Porsche Panamera Turbo S

Niestety dostępne na rynku rozwiązania nie były satysfakcjonujące, podjęliśmy się więc wykonania układu ściśle pod auto. Seryjne pozostały jedynie tłumiki tylne z klapami - tłumiki środkowe, przednie oraz katalizatory znalazły się po za autem. W ich miejsce zamontowana została sekcja X-Pipe oraz przelotowe downpipe'y. Silnik V8 z niemal przelotowym układem X-Pipe zyskał nowe życie! 

Co istotne, po zamknięciu klap w tylnych tłumikach dźwięk zmienia się radykalnie, pozwalając bez przeszkód i utraty komfortu na pokonywanie nawet najdalszych tras. Efekt został osiągnięty!

Porsche Panamera Turbo S

Chciałbyś zmodyfikować swój samochód? Zapraszamy do kontaktu z GranSport!

Porsche Panamera Turbo S

Porsche Panamera Turbo S

Porsche Panamera Turbo S

Porsche Panamera Turbo S

Porsche Panamera Turbo S

Porsche Panamera Turbo S