Dwie, niemal identyczne Mazdy MX-5 przyjechały do nas na kompleksowe modyfikacje. Zadbaliśmy o ich lepszy wygląd, nadanie sportowego brzmienia oraz poprawę właściwości jezdnych - wszystko to za sprawą produktów Remus oraz H&R.

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Naszym celem było bowiem dodanie sportowego pazura w kultowych roadsterach Mazdy. Na pierwszy ogień poszły więc układy wydechowe - w fabrycznym wydaniu nie zapewniające należytego brzmienia. Zamontowaliśmy dwa systemy austriackiego Remusa w postaci cat-backów składających się z nowego tłumika przedniego, tłumika tylnego oraz końcówek wydechu.

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Nowy układ wydechowy zakończony jest czterema końcówkami, w prezentowanej realizacji wykończonych w kolorze srebrnym, ze wstawkami z włókna węglowego. Ich montaż wiązał się z modyfikacją tylnego dyfuzora, a efekt końcowy - oprócz ogromnej poprawy walorów dźwiękowych - całkowicie odmienił również wygląd tylnej części samochodu!

Mazda MX-5

Następnie zajęliśmy się kołami oraz zawieszeniem. W obu egzemplarzach zastosowaliśmy dystanse kół od H&R, dzięki którym felgi zrównały się z nadkolami, co poszerzyło wizualnie bryły MX-5 i nadało im więcej masywności. Szerszy rozstaw kół o 3 centymetry z przodu oraz 4 centymetry z tyłu to również poprawione właściwości trakcyjne!

Mazda MX-5

Jedna - tym razem - została dodatkowo wyposażona w sportowe sprężyny obniżające od H&R. Nowe zawieszenie obniżyło samochód o 3 centymetry, na czym zyskał nie tylko wygląd ale również prowadzenie! W komplecie z dystansami oraz układem wydechowym nadały małej Mazdzie sportowego wigoru.

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Dwie MX-5 zachwycają teraz swoim brzmieniem, wyglądem i prowadzeniem! Odmień swój samochód w GranSport | Cars Care.

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Mazda MX-5

Mazda MX-5