REALIZACJA: Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe Remus

Przedstawiamy kolejny już egzemplarz Mercedesa S 63 AMG Coupe w którym zajmowaliśmy się poprawą brzmienia. Luksusowe coupe z potężnym silnikiem V8 pod maską niestety rozczarowuje swoim dźwiękiem – na szczęście z pomocą ponownie przychodzi klapowy układ wydechowy REMUS.

P1100408

P1100410

Fabryczny układ wydechowy tłumi potencjał silnika w S 63 AMG Coupe. Ciężki układ wydechowy z poczwórnym systemem tłumików nie tylko wycisza dźwięk ale również spowalnia przepływ spalin co niesie za sobą delikatnie stłumienie osiągów. Na szczęście układ wydechowy Remus zapewni poprawę parametrów na każdym polu!

P1100412

P1100414

Po demontażu fabrycznego, jednoczęściowego systemu, układ wydechowy Remus montowany jest do oryginalnych punktów montażowych. Nowy, modułowy wydech składa się z dwóch przelotowych rur w miejsce przednich tłumików oraz całkowicie przeprojektowanych dwóch tłumików tylnych. Taka konfiguracja zapewnia optymalne wrażenia dźwiękowe jednocześnie nie wymagając jakichkolwiek dodatkowych modyfikacji auta – co w przypadku nowych samochodów ma istotny wpływ na gwarancję oraz zapewnia możliwość powrotu do fabrycznego wydechu w dowolnym momencie.

P1100417

P1100415

Wydech Remus podłączany jest pod fabryczny system klap. Dzięki takiemu rozwiązaniu nowy system działa identycznie jak oryginalny układ – klapy otwierają się w oparciu o fabryczną elektronikę. Nie są konieczne nowe instalacje oraz dodatkowe urządzenie kontrolujące głośność, całość działa w pełni dyskretnie bez dodatkowych ingerencji.

P1100418

P1100419

Układ Remusa wyróżnia również możliwość montażu do oryginalnych końcówek wydechu. W odróżnieniu od pozostałych producentów, system ten nie wymaga zmian w tylnym zderzaku oraz montażu nowego dyfuzora czy zmienionych końcówek. Całość w pełni pasuje do fabrycznego zderzaka co pozwala uniknąć dalszych modyfikacji i zachować seryjny wygląd.

P1100420

Najważniejsze jest jednak brzmienie nowego wydechu – a to nie rozczarowuje. S 63 Coupe z układem Remus to nie tylko głośniejszy dźwięk, ale przede wszystkim dużo niższa i gardłowa barwa. Poprzez ciśnieniowy system klap układ najgłośniejszy jest podczas jazdy pod pełnym obciążeniem – na postoju czy podczas wolnej jazdy delikatnie się wycisza aby podczas pełnego przyspieszenia w pełni otworzyć klapy.

Jeżeli również chciałbyś poprawić dźwięk w swoim Mercedesie AMG zapraszamy do kontaktu – w swojej ofercie posiadamy układy dla modeli takich jak A 45 AMG, C 63 AMG, S 63 AMG i wiele innych!

P1100442

P1100443

P1100445

P1100425

P1100426

P1100428

P1100430

P1100432

P1100429